Erkend helderziende Marya is op dit moment niet bereikbaar.
Probeer het later opnieuw.
Of bekijk welke helderzienden er nu wél online zijn:
Heb jij een consult gehad met helderziende Marya?
Jouw getuigenis geeft anderen vertrouwen en helpt hen een betrouwbaar helderziende te vinden.
Wat een fijne vrouw is Marya. en wat een steun voor mij. dank hiervoor en groetjes tot .
Ze is zeer kort maar duidelijk ik hoop dat het mag uitkomen . Ik bel zeker terug als het uitkomt.
Marya luistert altijd met veel geduld en liefde . Heeft mij zojuist weer moed gegeven en goede richtlijnen, ze is een heel lieve vrouw en wat ze zegt komt ook uit. Een grote merci van H.Bel je zeker nog.
Dit is zo een lieve en warme vrouw met een enorme zachte stem. Ze zegt waar het op staat en draait niet rond de pot. Ik heb net een aangenaam gesprek met haar gehad, ze haalt meteen de punten boven waar het probleem ligt en kan je ook de goede raad geven wat te doen. Bedankt Marya want dit gesprek in de voor mij moeilijke tijd heeft me enorm goed gedaan en terug kracht gegeven. Nu is het enkel nog wachten tot de voorspelling uitkomt. Je hoort nog van me groeten Patrik.
Heel fijne vrouw om me te praten en stelt je meteen gerust. Is heel eerlijk en oprecht hoe de zaken gaan lopen.
Zo lief mens goed gesprek gehad ..dankjewel!
Ik vind het altijd prettig praten met Marya, ze ziet dingen helder, is nuchter, eerlijk en weet mij altijd gerust te stellen als ik in de gordijnen hang! Ik ben blij dat je er weer bent!
Marya ik heb woorden te kort om je te zeggen hoe goed je alles kon aanvoelen. Je zat er bonk op. Je bent gewoon een lieve vrouw. Die me echt heeft geholpen. Bedankt voor alles en ik bel je zeker nog terug. Liefs Merel.
Hoi Marya. Bedankt voor het lieve consult je hebt me geholpen als het verandert is dan bel ik jou. Bedankt Yousra.
Dank je wel Marya voor de geweldige reading die je hebt gegeven. Je voelde exact aan wat er aan de hand is. Je zag zag zelfs dat mijn man overleden is en van boven e.e.a. stuurt. Ik hoop dat hij de bewuste persoon een flinke schop onder zijn kont geeft en mij het vertrouwen dat ik duidelijk mag reageren zodat er geen weg meer terug is.
lieve Lieve Marya, bedankt voor je heldere uitleg. de dingen die je een tijdje geleden, zijn ook uitgekomen. ik ga zeker contact met jou blijven houden. bedankt voor je wijze woorden. groetjes Aida.
Dank je wel dat je al 100x naar hetzelfde luistert en dat ik je kan meenemen in mijn persoonlijke ontwikkeling. Tot nu toe heb je ALTIJD gelijk gehad. Ik hou je op de hoogte als er contact is. Gr, Carmen.
Dankuwel Marya,u bent streng, maar u helpt mij altijd erg goed. U stelt de juiste vragen, die zetten mij aan het denken waardoor ik bewuster met dingen omga. Ik geloof in wat u zegt. Liefs Romana.
Kusjes...je bent een schat! Klopt allemaal wat je zag...met die strijder. Tot heel snel. Knuffels
Marya. Is een boeiende vrouw in alle opzichten. Een aanrader voor mensen die de waarheid niet schuwen. Liefs Cindy.
Dank je wel Marya, ze is zo lief en al haar voorspellingen komen altijd uit, ze is erg geduldig en luister altijd naar me dat geeft me veel steun en moed om weer door te gaan je bent de beste en heel waardevol voor mij spreek je snel weer liefs Esmeralda.
Ook in 2023 heeft Marya mij door dik en dun gesteund. Voorspellingen komen altijd uit van Marya en zonder te vragen vertelt ze aan je wat er speelt. Dank je wel voor je steun Marya.
Beste Marya, ik heb je daarjuist gesproken en ik sta versteld van wat je mij allemaal wist te vertellen, zomaar en het klopt helemaal. Je bent echt een heel goeie medium, een toppertje. Heel veel liefs en tot horens. bedankt xxx.
Dankjewel lieve Marya, ben blij dat ik u heb gesproken, duwtje geven en kom op aan jouw zelf denken. Waar een wil is een weg en het komt allemaal goed, knuffels Arlette.
Lieve Marya, Wat een geweldige vrouw ben jij. Je bent een aanwinst op de lijn. Elke keer als ik je spreek, zet je me weer terug in mijn kracht. Heel erg bedankt voor alles. Veel liefs Aartie
Als je verwacht dat ze alleen maar zegt wat je wilt horen, heb je bij Marya niets verloren. Ook de niet zo leuke dingen komen naar boven en zaken die je niet verwacht. Ze is gewoon zuiver en eerlijk en dat is haar grote kracht. Daar waar nodig geeft ze je gewoon een schop onder je kont. Niet altijd even leuk, maar daarmee blijf je wel met beide benen op de grond. Een reading met Marya vind ik altijd top. Want ik voel me daarna weer een stuk beter en het lucht zo enorm op. Met wat er tot nu toe is uitgekomen zat ze nooit fout. Mijn advies: bel Marya, want ze is een hartelijk mens met een hart van goud.
Marya, ik vind je bijzonder goed want je geeft ook snel antwoorden. Ik zal jou zeker nog bellen en ik wou je met deze reactie zeggen dat ik je heel goed vindt. Denise.
Lieve Marya, ik ben blij dat ik je gebeld hebt, je bent een warm persoon die iemand rust kan inpraten. je ziet het allemaal wel heel goed in, en je voelt de dingen heel erg goed aan. ik bel je zeker een keer terug. dank je voor de warme en wijze woorden. Dankje Diana.
Lieve Marya. Heel fijn dat ik je heb mogen spreken en voor je liefdevolle benadering. Ik hoop dat wat je gezegd en gezien hebt zal uitkomen. Liefs Monica.
Je ziet steeds die echtscheiding niet liggen je geeft me vertrouwen en blijft steeds bij je standpunt. Wat ik ook wel fijn aan je vind je draait niet rond de pot om de tijd te rekken je antwoord snel en gaat er geen onnodige extra dingen bij vertellen. Kort en bondig en laat je zeker iets weten. Superlief ben je Grtjs
Marya, je gaf me terug vertrouwen in de liefde. Dank u daarvoor. Ik zal je zeker nog terug bellen. Groet, Yinthe.
Lieverd, ik heb je zojuist gesproken. Zoals beloofd laat ik een berichtje achter over je voorspelling van ongeveer drie maanden geleden. Ik was vastberaden over het tegenovergestelde van wat je zei, maar toch heb je gelijk gekregen. Gelukkig pakte het positief uit haha, precies zoals je voorspelde. Ik volg je advies op. Ik bel je over een paar maanden weer op. Hopelijk heeft de situatie waarover we het hebben gehad zich ontwikkeld, maar ik vertrouw op je voorspelling. Heel veel liefs!
Marya spreek ik al jaren. Al haar voorspellingen komen uit. Van de week vroeg ik of ik nog in contact zou komen, en ze zei binnen 2 weken. En zo geschiedde.... Binnen die 2 weken was er weer contact. Dank je wel voor je steun Marya
Voor raad en duidelijkheid moet je bij helderziende Marya zijn. Marya, je hebt mij zo goed geholpen om alles weer duidelijk te krijgen. Je zit bij mij onder de sneltoets, dikke kus E
Bedankt lieve Marya, je bent een lieve vrouw en was ook super snel aan de telefoon. Je houd iemand onnodig aan de lijn, Liefs A.Xxx
Dank u wel voor de mooie Reading!!!! Alles klopte, maar u nam ook de tijd om naar me te luisteren. Heel erg bedankt
Wat een geweldige vrouw! Super helder in haar waarnemingen en heel eerlijk! Dankjewel Marya
Hoi Marya lieve dame, jij geeft op een rustige en heldere manier uitleg. Tot nu toe is alles uitgekomen. Aanrader! Liefs K
Lieve Marya, Een tijdje terug belde ik je in paniek op. Je hebt me kunnen gerust stellen dat het allemaal goed komt als ik je advies volg. Ik heb dat gedaan en ik boekte onmiddellijk resultaat. Zoals je hebt voorspelt. Je bent een kei. Liefs Nirv
Mayra, verbluffend, zij geeft aan dat hij snel contact opneemt, leg de telefoon neer en hij heeft een bericht gestuurd, met hetzelfde nieuws dat Mayra zei dat hij zou zeggen. Ook heeft Mayra mij eigenlijk eropgewezen dat hij heel geïnteresseerd in mij was ... ze heeft ons als het ware bijeen gebracht.
Dankjewel weer lieve marya . Mijn steun en toeverlaat in mijn strijd . Liefs i .
Dankjewel weer Marya voor je pep talk. Je bent een grote steun. Liefs i.
Marya is niet alleen altijd raak met haar voorspellingen. Ze steunt je door dik en dun. Ze legt je nooit haar mening op maar vertelt je wel wat je kunt verwachten. En het komt altijd uit. Ze is mijn rots.
Ik bel Marya al geruime tijd en ze is een grote steun. Sinds mijn gesprekken met haar durf ik stappen te nemen waar ik tot voor kort niet aan zou kunnen denken. Naast haar coaching put ik heel veel kracht uit haar voorspellingen die altijd uitkomen. Ze is een schat en we bidden voor elkaar dat onze harte wensen uit mogen komen.
Lieve lieve Marya, ik kan alleen maar zeggen WAUW . Ik ben zooooo blij met uw voorspelling die uit is gekomen . Duizend maal dank.heel veel liefs en een dikke knuffel Nathalie.