
Op deze pagina kan je jouw ervaring delen met helderziende Lara. Een recensie helpt andere bezoekers om een beter beeld te krijgen van de manier van werken, de begeleiding en de persoonlijke aanpak van Lara. Jouw recensie draagt bij aan transparantie en vertrouwen.
Door jouw ervaring te delen help je anderen die op zoek zijn naar begeleiding die bij hen past. Een recensie biedt herkenning en kan steun geven aan mensen die twijfelen of zich oriënteren op een consult.
Veel bezoekers gebruiken recensies als aanvulling op het profiel van een consulent. Ze geven context en laten zien hoe consulten in de praktijk worden ervaren, wat bijdraagt aan een weloverwogen keuze.
Probeer steeds uw recensie zo duidelijk mogelijk te formuleren, zodat helderziende Lara iets heeft aan uw kritiek of recensie!
Geef ook sterren aan helderziende Lara zodat we uw recensie kunnen standardiseren. Uw e-mailadres zal nooit getoond worden op de website.
Uw recensie zal pas na goedkeuring op deze webite na te lezen zijn in de recensiespagina van helderziende Lara.
Lees meer recensies
Bezoek profiel Lara
Dankje Lara voor alles Iedere keer weer.. Je hebt zoveel geduld, je ziet alles zo goed.. Ik heb enorm veel aan je!! Je bent echt geweldig!
Een echte toppertje.
Lara, je bent een toppertje. Je woorden geven rust en kijk vol ongeduld naar wat gaat komen.
Heel duidelijk. To the point. Geeft de juiste inzichten. Heel tevreden
Lara is zo lief!! Ik zou uuuuren met haar kunnen chatten. Ik ben zo benieuwd naar alle mooie voorspellingen! Ik ga je zeker & vast op de hoogte houden. Dankje voor alles, veel liefs.
Lara is een toppertje, een echte aanrader om haar eens te bellen. Alles wat je me zei tijdens onze consulten is uitkomen, je voelt het zo goed aan en ziet het ook zoals het is. Je bent zuiver, heel.leuk om mee te praten. Op heel korte tijd vertel je wat gebeurd of staat aan te komen. Dank je wel en ik bel je zeker nog terug voor het verdere verloop. Groetjes N
Lara wat ben jij een lieve schat !!!! En het klopte precies wat je zei, wat zich momenteel allemaal afspeelt. Ik zal heel erg mijn best doen en ik laat je zeker weten hoe het evolueert. Dank je dat je er was voor mij. Wat kan het zo'n deugd doen om wat goeie moed te krijgen van je. Veel liefs Barbara xxx
lieve Lara, jij bent zo goed in het verwoorden van een situatie zonder er enige uitleg over te krijgen. ik heb veel vertrouwen in je. ik laat het weten als hij contact opneemt binnen enkele weken. liefs kat
Hey Lara, Fantastisch consult gehad....het heeft mij veel inzicht gegeven en steun. Je zat er direct bovenop. Je bent heel duidelijk en eerlijk, dank je wel. Tot snel
Hey Lara het was fijn je weer gesproken te hebben, het doet me deugd om telkens weer je stem te horen. Je geeft me altijd zoveel goede raad, advies, steun en kracht. je bent een topper, bedankt voor alles en tot snel... Liefs Sofie
Dank je lieve Lara voor je fijne voorspelling en je ondersteunende woorden. Steeds wanneer ik het niet meer zie gebeuren zeg jij: Vertrouwen houden, je zult zien dat ik gelijk heb! Ik trek me eraan op en hoop het met heel mijn hart. Liefs Ingrid xxx
Gesprekken met Lara zijn altijd een klein feestje. De gesprekken zijn warm en geïnteresseerd. Zij kijkt altijd net even vanuit die andere hoek waarvan ik me op dat moment meer bewust mag worden. Toppertje hoor. Lyvia.
Dank je wel voor je lieve woorden. heb er niet veel vertrouwen meer in, zoals je gemerkt hebt maar wil je toch heel graag bedanken voor je peptalk. Je bent erg lief!
Wat een geweldig medium is Lara. Zij heeft op mijn vele vragen razendsnel antwoord gegeven. Ik zou zeggen, bel haar en laat je verrassen! ThanX Lara, ik bericht je als jouw woorden waarheid worden ??
Een helder en duidelijk gesprek gehad. Ze is lief en behulpzaam. Dankjewel daarvoor
Dankjewel! Lieve vrouw die snel in de kaarten kijkt en antwoorden geeft waar je wat aan hebt!
Dankjewel! Lieve vrouw die snel in de kaarten kijkt en antwoorden geeft waar je wat aan hebt!
Net met Lara gesproken, ze wist meteen na maanden wie ik was heel goed Super aardig Medium ziet nog steeds hetzelfde voor mij dus heb er weer vertrouwen in dat het goed komt.
Je bent een kanjer, lieverd. Zoveel meer of 5 sterren.
Super! En gedetailleerd 10 sterren