
U staat op het punt uw foto veilig door te sturen naar helderziende Eduardo voor een persoonlijke fotoanalyse. Via deze foto kan helderziende Eduardo zich gerichter afstemmen op jouw energie en situatie, zodat je tijdens het consult snellere en concretere inzichten ontvangt over liefde, relaties, werk of toekomst.
Stuur een foto door naar helderziende Eduardo.
Met behulp van uw foto zal helderziende Eduardo via de telefoon of e-mail meer kunnen vertellen.
U kan meerdere foto's uploaden naar één of meerdere helderzienden van helderzienden.be. Het doorsturen van de foto's zelf is gratis.
Bedankt lieve Eduardo je hebt me duidelijke antwoorden gegeven. Liefs, Lenne.
Eduardo. Bedankt hierbij voor de Reading. Je bent een warm persoon die precies zegt waar het op staat en goed situaties doorziet. Bedankt voor het het inzicht en het vertrouwd gevoel. Je bent Top, zeker een aanrader. Groetjes An.
Eduardo je bent een topper. Zeer fijne man om naar te luisteren. Ik kan het iedereen aanraden. Één voorspelling is al uit gekomen. Ik blijf wachten op de rest. Liefs S.
Bedankt voor de steun, begrip en meedenken
Bedankt voor de steun, begrip en meedenken
Bedankt Eduardo voor het meedenken en heldere analyses.
Ik ben idd zaterdag naar de wedstrijd van mijn zoon kunnen gaan. Heel straf, kon ik de vorige dagen helemaal.niet voorstellen. Top!
Dank u voor de fijne babbel, veel duidelijkheid en hoop dat het binnenkort op alle gebied de goede kant opgaat.
Meerdere malen met deze geweldige man Eduardo contact gehad. Ik blijf in hem geloven elke keer klopt het weer. Hoevaak ik hem ook bel hij blijf bij ze verhaal. Nu wachten op de zeer korte periode waar. mijn duidelijkheid zou geven over zijn gevoel Tamara xxx
Ik heb gisteren Eduardo gesproken hij vertelde mij in grote lijnen wat me nog te wachten stond en hoe ik me voelde alsof er een steen op me hart lag die ik eraf wil hebben. Meer woorden heb ik niet nodig zo precies je me situatie verteld maar ook gelukkig een lichtpunt ga krijgen. Dank je heel erg voor je gesprek zeker moeite waard als je wat duidelijkheid wil hebben en klemzit. Toppie Claudia.
Eduardo, ik ben je zo ontzettend dankbaar. Gelijk de spijker op de kop en je voorspellingen komen steeds weer uit. Ik heb je van de week gesproken, daarna leek er een raam open te gaan en is er een mooi begin gestart van een van je voorspellingen. Ik zie vol vertrouwen dat dit helemaal uit gaat komen.
Hoi Eduardo Zoals ik al zei, wil ik je via deze weg bedanken voor je openheid, je Heldere kijk op zaken waardoor ik mezelf beter ga begrijpen. Dankje wel voor het fijne gesprek Emma.
Hoi Eduardo.bedankt voor de mooie gesprekken en raad.blij dat je er op bep momenten voor me bent.top.lieve gr van marleen..
Wat een ontzettend lieve man, hij is heel duidelijk, begripvol en een goed luisterend oor. Had nog wel uren kunnen doorpraten
Eduardo, ik wil je bedanken voor de readingen die je mij de afgelopen weken hebt gegeven, ik voel dat je de kracht via mij naar mijn man door stromen, daar ben ik je dankbaar voor. heb een goed en gelukkig gevoel nadat ik je aan de telefoon heb gehad. samen zoeken naar een oplossing, dit is geweldig. Marie
Lieve Eduardo, prachtig heel mooi nogmaals dankjewel voor alles. Een grote fan. Ongelooflijk hoe goed jij bent in wat je doet.
Dank u wel voor de relatiereading. U bent een topper. Ik ben zo blij, u heeft me veel kracht gegeven en me uit de diepe put gehaald. Ik ben zo blij dat ik dankzij u veel sterker ben nu. Je lieve warme stem is voor mij al genoeg om op kracht te komen. Bedankt voor aan me denken,Ik zal u zeker blijven bellen.
Ik heb Eduardo al meerdere malen gesproken en elke keer voel ik me bevestigd in m’n eigen intuitiie. Echt super!
Mijn gesprekken met jou doet mij goed. Je bent zuiver, helder, duidelijk en betrouwbaar. Je oordeelt niet en voelt mij heel goed aan. Ik heb niet genoeg sterren om jou te waarderen. Dikke Knuffel van mij.
Ik ben heel blij dat ik gesprekken heb gehad met Eduardo. Vooral op liefdesgebied heeft hij mij veel inzicht gegeven in de situatie en de energie van de persoon waarmee ik te maken had. Dat gaf mij veel verheldering en ook meer berusting, zeker op momenten waarop alles van alle kanten leek tegen te zitten. Wat ik sterk vind aan Eduardo is dat hij vanuit verschillende perspectieven naar een situatie kan kijken, waardoor je uiteindelijk een veel helderder beeld krijgt van hoe je verder kunt gaan. Ook wanneer ik advies vraag over het ondernemen van bepaalde acties, denkt hij heel nauwkeurig en oprecht mee. Tot nu toe hebben zijn adviezen ook positief uitgewerkt, waar ik erg dankbaar voor ben. Ik zal Eduardo dan ook zeker aanraden.